Як купити

Всі об’єкти приватизації діляться на об’єкти малої та великої приватизації. До об’єктів малої приватизації належать єдині майнові комплекси державних підприємств та пакети акцій, об’єкти незавершеного будівництва та соціально-культурного призначення, окреме рухоме та нерухоме майно, вартість яких не вище 250 млн грн. Якщо вартість вища – це об’єкти великої приватизації, до якої можуть відноситися тільки державні підприємства та пакети акцій. Зазвичай такі об’єкти потребують більше часу для предприватизаційної підготовки, залучення потенційних покупців та їхнього ознайомлення з інформацією по підприємству.

Ініціювати включення об’єктів до переліку приватизації можуть і потенційні покупці – подавши заяву про включення об’єкту державної власності до переліку, що підлягають приватизації. Детальніше за посиланням

Як купити об’єкт приватизації?

Всі об’єкти приватизації продаються виключно через електронні аукціони ProZorro.Продажі. Ця система побудована на принципах повної прозорості – оприлюднення переліків об’єктів, оголошення умов, проведення аукціонів та визначення переможців – все це відбувається публічно і відкрито для повного уникнення корупції. Принцип простий: хто запропонував найбільшу ціну на аукціоні – той і має право купити об’єкт.

7 простих кроків для участі в аукціоні та купівлі об’єкту малої приватизації:

  1. Ознайомитись зі списком об’єктів на сторінці «Мала приватизація» цього сайту, на сайті ProZorro.Продажі або на сайті будь-якого з майданчиків, авторизованих для продажу об’єктів малої приватизації.
  2. Обрати об’єкт, вивчити інформацію про нього та про умови продажу.
  3. Зареєструватись на будь-якому з десятків підключених до системи майданчиків – інформація про торги ідентична на всіх майданчиках.
  4. Подати заяву на участь в аукціоні через особистий кабінет на майданчику:
    Завантажити необхідні документи, зазначені в вимогах до учасників.
    – Сплатити гарантійний та реєстраційні внески.
    – Подати цінову пропозицію на торги.
  5. Взяти участь в аукціоні та перемогти.
  6. Пройти кваліфікацію:
    – До завершення торгів організатор не взаємодіє з покупцем і не знає хто бере участь в аукціоні.
    – Перевірка документів учасника відбувається після проведення аукціону.
    – Надати додаткові документи організатору (за потреби) для підтвердження статусу переможця.
    – Підписати протокол аукціону.
  7. Оплатити вартість активу та укласти договір купівлі-продажу і ви – новий власник.

Зразки проектів договорів купівлі-продажу  завантажити тут

Як отримати більше інформації про об’єкт? Як працюють віртуальні кімнати даних?

Інформація про об’єкти приватизації розміщується на цьому сайті, на офіційному сайті Фонду та на сайті ProZorro.Продажі. Також Фонд надає доступ до віртуальних кімнат даних (ВКД) по більшості об’єктів приватизації, що зазвичай включають наявні установчі, дозвільні, організаційні, операційні, претензійно-позовні та правовстановлюючі документи, документи з праці, фінансову звітність та договори. Головна мета такого розкриття – спростити доступ до інформації, прибрати корупцію при її отриманні та збільшити прозорість процесу приватизації. 

Всі наявні документи по об’єктах завантажено до віртуальних кімнат даних, які тимчасово розміщені на платформі Google Диск:

для отримання доступу необхідно просто натиснути на посилання віртуальної кімнати даних у карточці об’єкта на цьому сайті.

доступ передбачає одноразове підписання договору про нерозголошення конфіденційної інформації.

Для цього необхідно:

1) Завантажити та заповнити Заяву (обов’язково зазначити e-mail, зареєстрований на платформі Google, телефон та поштову адресу) та Договір щодо нерозголошення потенційним покупцем конфіденційної інформації (3 примірники). Завантажити тут
До Заяви обов’язково додаються копії таких документів:

Для фізичної особи

Копія паспорту або іншого документу, що посвідчує особу. Копії повинні бути засвідчені підписом із зазначенням прізвища та ініціалів, фразою «Згідно з оригіналом», а також із вказанням дати.

Для юридичної особи

Копія виписки (витягу) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або витягу із торговельного, банківського, судового реєстру (для юридичної особи-нерезидента); копія наказу про призначення, довіреності або іншого документу, що посвідчує повноваження керівника (представника) юридичної особи-покупця, яким підписано заяву, а також копія паспорту або іншого документу, що посвідчує особу, такого керівника (представника). Копії повинні бути засвідчені підписом керівника (уповноваженого представника) із зазначенням його прізвища та ініціалів, з фразою «Згідно з оригіналом», датою засвідчення, а також відтиску печатки юридичної особи (за наявності). Документи, видані відповідно до законодавства іноземної держави, повинні бути легалізовані (консульська легалізація чи апостиль) в установленому порядку, якщо інше не встановлено міжнародними договорами.

2) Надіслати заповнені Заяву та Договір поштою або занести їх особисто до Фонду державного майна України (01133, м. Київ, вул. Генерала Алмазова, 18/9; поштова скринька – на І поверсі адмінбудівлі),  або до будь-якого регіонального відділення ФондуУ разі виникнення додаткових питань, звертайтесь за тел.: +38 (044) 200–33–09, 200–30–27.
3) Після укладання Договору для переходу у віртуальну кімнату даних об’єкта натисніть на посилання віртуальної кімнати даних у карточці об’єкта на цьому сайті та одразу перейдіть до пункту 3 випадаючої покрокової Інструкції.
4) Один примірник укладеного договору буде направлено на зазначену поштову адресу потенційного покупця.

Відкриття доступу до інформації здійснюється для всіх зацікавлених осіб одночасно – після оголошення аукціону. 

Кожен об’єкт приватизації має контактну особу, що відповідає за підготовку об’єкта до приватизації, а також особу, що відповідає за фізичний доступ до об’єкта та графік такого доступу. Інформація про цих осіб вказана на сторінці кожного об’єкта.

У разі будь-яких питань щодо процесу приватизації, окремого об’єкта або доступу до кімнат даних, пишіть на privatization@spfu.gov.ua, залишайте питання на сторінці об’єкта та звертайтеся до контакт-центру: 0-800-50-56-46.

Відеоінструкція з користування віртуальними кімнатами даних

Фільтри
X