Як купити

Всі об’єкти приватизації діляться на об’єкти малої та великої приватизації. До об’єктів малої приватизації належать єдині майнові комплекси державних підприємств та пакети акцій, об’єкти незавершеного будівництва та соціально-культурного призначення, окреме рухоме та нерухоме майно, вартість яких не вище 250 млн грн. Такі об’єкти продаються виключно через аукціони ProZorro.Продажі. Якщо вартість вища – це об’єкти великої приватизації, продаж яких здійснюється із залученням радників, що готують об’єкт на приватизацію та шукають потенційних інвесторів для проведення аукціону.

Ініціювати включення об’єктів до переліку приватизації можуть і потенційні покупці – подавши заяву про включення об’єкту державної власності до переліку, що підлягають приватизації. Детальніше за посиланням

Як купити об’єкт великої приватизації?

Кожний об’єкт великої приватизації повинен мати радника, що збирає та аналізує економічні, технічні та фінансові показники діяльності підприємства, забезпечує проведення аудиту, готує фінансової моделі та складає бізнес-план, шукає інвесторів. Зазвичай радниками стають великі консалтингові, аудиторські та інвестиційні компанії. Відповідно, найпростіше рішення для інвестора – звернутися до радника, що має повну інформацію про підприємство та повністю супроводжує потенційних покупців. Якщо радника ще не обрано – до наших спеціалістів по роботі з потенційними інвесторами: ir@spfu.gov.ua

Як купити об’єкт малої приватизації?

Всі об’єкти малої приватизації продаються виключно через аукціони ProZorro.Продажі. Ця система побудована на принципах повної прозорості – оприлюднення переліків об’єктів, оголошення умов, проведення аукціонів та визначення переможців – все це відбувається публічно і відкрито для повного уникнення корупції.

Як купити об'єкт малої приватизації

7 простих кроків, щоб взяти участь у аукціоні та стати власником об’єкту малої приватизації:

  1. Ознайомитись зі списком об’єктів на сторінці «Мала приватизація» цього сайту, на сайті ProZorro.Продажі або на сайті будь-якого з майданчиків, авторизованих для продажу об’єктів малої приватизації.
  2. Обрати об’єкт, вивчити інформацію про нього та про умови продажу.
  3. Зареєструватись на будь-якому з десятків підключених до системи майданчиків – інформація про торги ідентична на всіх майданчиках.
  4. Подати заяву на участь в аукціоні через особистий кабінет на майданчику:
    Завантажити необхідні документи, зазначені в вимогах до учасників.
    – Сплатити гарантійний та реєстраційні внески.
    – Подати цінову пропозицію на торги.
  5. Взяти участь в аукціоні та перемогти.
  6. Пройти кваліфікацію:
    – До завершення торгів організатор не взаємодіє з покупцем і не знає хто бере участь в аукціоні.
    – Перевірка документів учасника відбувається після проведення аукціону.
    – Надати додаткові документи організатору (за потреби) для підтвердження статусу переможця.
    – Підписати протокол аукціону.
  7. Укласти договір купівлі-продажу, оплатити вартість активу і ви – новий власник об’єкту.

Зразки проектів договорів купівлі-продажу  завантажити тут

Як купити державне майно. Короткі інструкції

Як отримати більше інформації про об’єкт? Як працюють віртуальні кімнати даних?

Інформація про об’єкти приватизації розміщується на цьому сайті, на офіційному сайті Фонду та на сайті ProZorro.Продажі. Також Фонд надає доступ до віртуальних кімнат даних (ВКД) по більшості об’єктів приватизації, що зазвичай включають наявні установчі, дозвільні, організаційні, операційні, претензійно-позовні та правовстановлюючі документи, документи з праці, фінансову звітність та договори. Головна мета такого розкриття – спростити доступ до інформації, прибрати корупцію при її отриманні та збільшити прозорість процесу приватизації. 

Всі наявні документи по об’єктах розміщуються у віртуальних кімнатах даних:

 http://vdr.spfu.gov.ua/. Доступ передбачає просту реєстрацію, за допомогою е-пошти.

 https://investroom.spfu.gov.ua/. Доступ передбачає одноразове підписання договору про нерозголошення інформації.
Для доступу до даних одразу про всі підприємства потрібно:

1) Завантажити та заповнити Заяву (обов’язково зазначити e-mail, телефон та поштову адресу) та Договір щодо нерозголошення потенційним покупцем конфіденційної інформації (3 примірники). Завантажити тут
До Заяви обов’язково додаються копії таких документів:

Для фізичної особи

Копія паспорту або іншого документу, що посвідчує особу. Копії повинні бути засвідчені підписом із зазначенням прізвища та ініціалів, фразою «Згідно з оригіналом», а також із вказанням дати.

Для юридичної особи

Копія виписки (витягу) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або витягу із торговельного, банківського, судового реєстру (для юридичної особи-нерезидента); копія наказу про призначення, довіреності або іншого документу, що посвідчує повноваження керівника (представника) юридичної особи-покупця, яким підписано заяву, а також копія паспорту або іншого документу, що посвідчує особу, такого керівника (представника). Копії повинні бути засвідчені підписом керівника (уповноваженого представника) із зазначенням його прізвища та ініціалів, з фразою «Згідно з оригіналом», датою засвідчення, а також відтиску печатки юридичної особи (за наявності). Документи, видані відповідно до законодавства іноземної держави, повинні бути легалізовані (консульська легалізація чи апостиль) в установленому порядку, якщо інше не встановлено міжнародними договорами.

2) Надіслати заповнені Заяву та Договір поштою або занести їх особисто до Фонду державного майна України (Департамент маркетингу об’єктів приватизації), 01133, м. Київ, вул. Генерала Алмазова, 18/9, тел.: +38 (044) 200–33–09, 200–30–27, або до будь-якого регіонального відділення Фонду – список регіональних відділень Фонду
3) Після укладання Договору, на е-пошту буде направлено запрошення до ВКД.
4) Один примірник укладеного договору буде направлено на зазначену поштову адресу потенційного покупця.

Також передбачена можливість отримати такий доступ, після підписання договору, безпосередньо у приміщенні органів приватизації.

Відкриття доступу до інформації в обох ВКД здійснюється для всіх зацікавлених осіб одночасно та після оголошення аукціону. З цієї дати, відповідно до вимог законодавства, до дати аукціону може пройти від 20 до 35 днів.

Кожен об’єкт приватизації має контактну особу, що відповідає за підготовку об’єкту до приватизації, а також особу, що відповідає за фізичний доступ до об’єкту та графік такого доступу. Інформація про цих осіб вказана на сторінці кожного об’єкту.

У разі будь-яких питань щодо процесу приватизації, окремого об’єкту або отримання доступу до кімнат даних, пишіть на privatization@spfu.gov.ua, залишайте питання під об’єктом на цьому сайті, а також звертайтеся до контакт-центру 0-800-50-56-46.

Фільтри
X