Опис
Найменування об’єкта приватизації: єдиний майновий комплекс державного підприємства «Дніпро».
Місцезнаходження: 01074, м. Київ, вул. Володимирська, 42.
Ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ: 02473116.
Середньооблікова чисельність працівників станом на 30.09.2023: 4 особи.
Основний вид діяльності відповідно до Статуту: оптова торгівля іншими товарами господарського призначення.
Обсяг реалізації продукції (робіт, послуг) за 9 місяців 2023: 2341,0 тис. грн., в тому числі експортної – 0 грн.
Основна номенклатура продукції (робі, послуг): продаж книжкової продукції.
Обсяг та основна номенклатура продукції (робіт, послуг):
Період | Загальний дохід,
тис. грн |
Дохід за основним видом діяльності,
тис. грн |
2020 р. | 440,0 | 440,0 |
2021 р. | 747,0 | 747,0 |
2022 р. | 203,0 | 203,0 |
9 місяців 2023 р. | 951,0 | 951,0 |
Основні показники господарської діяльності підприємства за останні три роки та за останній звітній період:
№ п/п | Показники | Одиниця виміру | 2020 р. | 2021 р. | 2022 р. | 9 місяців 2023 р. |
1. | Активи (форма №1, рядок 1300) | тис. грн. | 7357 | 7207 | 7265 | 7261 |
1.1 | Необоротні активи | тис. грн. | 6417 | 6370 | 6368 | 6357 |
1.1.1 | Балансова вартість нематеріальних активів | тис. грн. | – | – | – | – |
1.1.2 | Балансова вартість незавершених капітальних інвестицій | тис. грн. | – | – | – | – |
1.1.3 | Балансова вартість основних засобів | тис. грн. | 6437 | 6437 | 6435 | 6435 |
1.1.4 | Довгострокові фінансові інвестиції | тис. грн. | – | – | – | – |
1.2 | Оборотні активи | тис. грн. | 940 | 837 | 897 | 904 |
1.2.1 | запаси | тис. грн. | 884 | 756 | 756 | 720 |
1.2.2 | сумарна дебіторська заборгованість (форма № 1, рядок 1125+1130+1135+1140+1145+1155) | тис. грн. | 46 | 65 | 103 | 184 |
1.2.3 | Гроші (форма № 1, рядок 1165) | тис. грн. | 10 | 16 | 38 | 0 |
2. | Пасиви | тис. грн. | 7357 | 7207 | 7265 | 7261 |
2.1 | Власний капітал (форма № 1, рядок 1495) | тис. грн. | 5523 | 5122 | 4939 | 4933 |
2.2 | Довгострокові зобов’язання (форма № 1, рядок 1595) | тис. грн. | – | – | – | – |
2.3 | Поточні зобов’язання, в тому числі: | тис. грн. | 1834 | 2085 | 2326 | 2328 |
2.3.1 | поточна кредиторська заборгованість сумарна (форма № 1, рядок 1695 – 1660 – 1665 – 1670) | тис. грн. | 1834 | 2085 | 2326 | 2164 |
2.4 | Прострочена кредиторська заборгованість, в тому числі за: | тис. грн. | – | – | 2045 | 2089 |
2.4.1 | розрахунками з оплати праці | тис. грн. | – | 88 | 90 | – |
2.4.2 | розрахунками перед бюджетом | тис. грн. | – | 7 | – | – |
2.4.3 | розрахунками зі страхування | тис. грн. | – | – | – | – |
2.4.4 | розрахунками за товари, роботи, послуги | тис. грн. | 234 | – | – | – |
2.4.5 | прострочена зворотня фінансова допомога | тис. грн. | – | – | – | 2042 |
2.4.6 | Інша заборгованість | – | – | 1955 | 47 | |
3. | Доходи всього, в тому числі: | тис. грн. | 440 | 747 | 203 | 951 |
3.1 | Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) | тис. грн. | 440 | 747 | 203 | 951 |
3.2 | Інші операційні доходи | тис. грн. | – | – | – | – |
3.3 | Інші фінансові доходи | тис. грн. | – | – | – | – |
4. | Витрати всього, в тому числі: | тис. грн. | 1140 | 1148 | 386 | 951 |
4.1 | Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) | тис. грн. | 537 | 621 | 198 | 676 |
4.2 | Адміністративні витрати | тис. грн. | – | – | – | – |
4.3 | Витрати на збут | тис. грн. | – | – | – | – |
4.4 | Інші операційні витрати | тис. грн. | 603 | 527 | 188 | 275 |
4.5 | Інші витрати | тис. грн. | – | – | – | – |
4.6 | Витрати з податку на прибуток | тис. грн. | – | – | – | – |
5. | Чистий прибуток (збиток) +,- | тис. грн. | (700) | (401) | (183) | – |
6. | Середня кількість всіх працівників | чол. | 4 | 27 | 5 | 4 |
7. | Фонд оплати праці усіх працівників | тис. грн. | 250 | 397 | 100 | 123 |
8. | Середньомісячна заробітна плата | грн. | 5208 | 1225 | 1667 | 3416 |
Станом на 30.09.2023:
Поточні зобов’язання всього – 2328,0 тис.грн., в тому числі:
- прострочена кредиторська заборгованість – 2089,0 тис. грн., (в тому числі: прострочена зворотня фінансова допомога – 2042,0 тис. грн., інша заборгованість – 47,0 тис. грн.);
- розрахунки з оплати праці – 43,0 тис. грн.;
- розрахунки перед бюджетом – 0 тис. грн.;
- за товари, роботи, послуги – 121,0 тис. грн.;
- розрахунки зі страхування – 0 тис. грн.;
- інші зобов’язання – 75,0 тис. грн.
Відомості про об’єкти нерухомого майна, що входять до складу об’єкта приватизації:
Назва | Адреса розташування | Загальна площа
(м кв.) |
Реєстраційний номер | Функціональне використання | Підстава виникнення права власності/інформація про реєстрацію права власності | Форма власності та власник / орган управління |
Нежитлове приміщення | м. Київ, вул. Володимирська, 42 | 784,8 | 1526540780000 | 12209. Будівлі для конторських та адміністративних цілей інші | Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності від 06.042018 № 120011563 та Інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо суб’єкта від 06.12.2023 № 357226737 | Державна. Державне підприємство «Дніпро»/Фонд державного майна України* |
*Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 12.08.2020 № 1010-Р до сфери управління Фонду державного майна України було передано єдиний майновий комплекс ДП «Державне спеціалізоване видавництво художньої літератури «Дніпро». Відповідно до наказу Фонду державного майна України від 09.09.2022 № 1021 «Про затвердження нової редакції статуту державного підприємства «Державне спеціалізоване видавництво художньої літератури «Дніпро» назву зазначеного підприємства змінено на ДП «Дніпро».
До складу єдиного майнового комплексу державного підприємства «Дніпро» входять нежитлові приміщення загальною площею 784,8 кв.м (на 2-му, 3-му поверхах) в будівлі за адресою: м. Київ, вул. Володимирська, 42.
Департаментом охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської державної адміністрації) та державним підприємством «Дніпро» укладений Охоронний договір від 14.09.2023 № 5063 на пам’ятку культурної спадщини – пам’ятку історії місцевого значення – будинок, в якому з 1908 по 1914 рр. розташовувався літературно-художній клуб, де бували Леся Українка, М. Лисенко, М. Старицький та ін. (рішення виконавчого комітету Київської міськради народних депутатів від 17.11.1987 № 1112) за адресою: вулиця Володимирська, 42, що розташований на території пам’ятки містобудування місцевого значення «Вулиця Володимирська та вулиця Терещенківська» (наказ Міністерства культури України від 14.08.2013 № 757, охоронний № 926-Кв).
Зазначена будівля не внесена до Переліку пам’яток культурної спадщини, що не підлягають приватизації , затвердженого Законом України від 23.09.2008 № 574-VI «Про Перелік пам’яток культурної спадщини, що не підлягають приватизації».
На балансі підприємства відсутні об’єкти, що не підлягають приватизації.
Відомості про об’єкти рухомого майна, що входять до складу об’єкта приватизації:
№ | Найменування рухомого майна | Інвентарний номер |
1 | БФП Принтер Canon s-SENSYS VF211 (9540BO58) | 3640 |
2 | Комп’ютер LENOVO E50-00 (90BX003VUL) | 3641 |
3 | Монітор 21.5″ BenQ GW2270HM (9H.LEXLA.TBE) | 3638 |
4 | Сейф-каса | 59 |
5 | Стіл письмовий | 60 |
6 | Стіл письмовий | 61 |
7 | Стіл письмовий CG 15 | 63 |
8 | Стіл письмовий CG 194 | 64 |
9 | Стіл письмовий CG 195 | 66 |
10 | Стіл письмовий CG 195 | 67 |
11 | Стіл письмовий CG 195 | 68 |
12 | Стіл письмовий CG 195 | 70 |
13 | Стіл письмовий CG 195 | 71 |
14 | Стіл приставний | 75 |
15 | Стіл робочий | 76 |
16 | Стіл робочий | 77 |
17 | Стілець | 78 |
18 | Стілець | 79 |
19 | Стілець | 80 |
20 | Стілець | 81 |
21 | Стілець | 82 |
22 | Стілець | 83 |
23 | Шафа для книг | 85 |
24 | Шафа для книг | 86 |
25 | Шафа для книг | 87 |
26 | Шафа для книг | 88 |
27 | Шафа для книг | 89 |
28 | Шафа для книг | 90 |
29 | Шафа для одягу | 92 |
30 | Шафа книжкова | 93 |
31 | Шафа для платтів | 94 |
32 | Шафа книжкова | 96 |
Підприємство не здійснює викидів та скидів забруднюючих речовин у навколишнє природне середовище.
Інформація щодо наявності/відсутності мобілізаційних завдань: мобілізаційні завдання (замовлення) на підприємстві відсутні.
Умови продажу:
Покупець єдиного майнового комплексу державного підприємства «Дніпро» зобов’язаний від дати переходу права власності забезпечити:
- недопущення звільнення працівників приватизованого підприємства з ініціативи покупця чи уповноваженого ним органу (за винятком вчинення працівником дій, за які передбачено звільнення на підставі пунктів 3, 4, 7 і 8 частини першої статті 40 та статті 41 Кодексу законів про працю України) протягом шести місяців від дати переходу права власності на єдиний майновий комплекс;
- погашення протягом шести місяців боргів із заробітної плати та перед бюджетом, у розмірі, що складеться на день переходу права власності на єдиний майновий комплекс (у разі наявності такої заборгованості);
- у місячний строк звернутись до відповідного органу культурної спадщини та укласти охоронний договір на нежитлові приміщення площею 784,8 м кв., за адресою: м. Київ, вул. Володимирська, 42, що є частиною пам’ятки культурної спадщини.
Час і місце проведення огляду об’єкта: у робочі дні з з 9-00 до 16-00 за адресою: м. Київ, вул. Володимирська, 42.
Телефон: 068-747-01-01.
Відповідальна особа: Руденко Маріанна Миколаївна.
Організатор аукціону: Регіональне відділення Фонду державного майна України по м. Києву; адреса: м. Київ, бульвар Тараса Шевченка 50-Г, адреса вебсайту – http://www.spfu.gov.ua/ua/regions/kyiv.html.
Час роботи: з 08:00-17:00 (крім вихідних), п’ятниця з 08:00-15:45, обідня перерва: з 12:00-12:45.
Контактна особа організатора аукціону: Єгорова Олександра, телефон для довідок: (044) 281-00-34, е-mail: privat30@spfu.gov.ua.
Ви повинні увійти , щоб залишити запитання.